Cenzura vědecké literatury, aneb genetická příbuznost Židu a Palestincu

11. srpna 2010 v 17:05 |  Izrael a Palestína

Prečo je genetika pre židov najväčším nepriateľom ???  V Izraeli a tiež všade na svete.

Václav Hořejší (Profesor imunologie na Přírodovědecké fakultě University Karlovy a v současnosti ředitel Ústavu molekulární genetiky Akademie věd České republiky) díky ostré diskusi a své ostrakizaci fanoušky židovského státu vydal další stať ke své (tentokrát odborné) obhajobě kritických názorů na ideologickou fanatičnost myšlenek o předurčenosti izraelitů. Zmiňuje vědeckou práci a cituje její závěr, že "Palestinci jsou geneticky velmi blízcí Židům a jiným populacím Středního východu, jako anatolským Turkům, Libanoncům, Egypťanům, Arménům a Íráncům. Archeologická a genetická data podporují názor, že Židé i Palestinci pocházejí z dávných Kananejců, kteří se v dávné minulosti mísili s obyvatelstvem Egypta, Mezopotámie a Anatolie. Palestinsko-židovská rivalita je tedy založena na kulturních a náboženských, nikoli genetických rozdílech".

Pro neznalé: vaše víra se opravdu v genech neodrazí. Můžete tedy zběsile konvertovat mezi muslimy, židy či mormony a DNA se nezmění ani o písmenko. Naopak po dlouhá století pospolu žijící kmeny (např. na ostrově) sdílí a sjednocují svou DNA (spíše jde o degradaci až k fyzické demenci u menší skupiny - např. rodiny) a bez vlivů okolí se unifikují do dohledatelných genetických profilů regionu. My ostatní jsme směsicí genů a semene keltů, germánů, ruských, švédských, francouzských a německých vojáků atp.

Zásadní problém, na který profesor upozorňuje je nevědecká manipulace s vědeckými fakty. I kdyby se studie mýlila, jsou vědecké postupy jak informaci o chybě publikovat. Izrael má však své vlastní metody.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.